پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۱۷۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۶۹۱۲ مورد

دوشنبه ٢٢ مرداد ١٣٩٧ ساعت ١٢:١٠ ب.ظ   ( بازدید : 545 نفر )

اطلاعيه دانشگاه علوم پزشكي مجازي

 دانشگاه علوم پزشکی مجازی با هدف توسعه آموزش مجازی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور فعالیت های گسترده ای ارائه می نماید لذا کلیه اعضای هیات علمی علاقه مند دانشگاه می توانند جهت اطلاع از جدیدترین اطلاعیه ها و خبرهای این دانشگاه به سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به آدرس " vums.ac.ir" و یا به صورت اختصاصی در رابطه با آخرین خبرهای این حوزه به لینک های زیر مراجعه نمایند:

  •  دانشگاه علوم پزشکی مجازی در راستای توانمندسازی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و ارتقای عملکرد نظام آموزشی دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری سومین فراخوان ثبت‌نام و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد آموزش پزشکی ویژه اعضای هیات علمی دانشگا‌ه‌ها از تاریخ 15/5/97 لغایت 15/6/97 می نماید. این دوره ویژه اعضای هیات علمی رسمی، پیمانی، قراردادی و تعهد خدمتی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشورمی باشد. جزئیات خبر را می توانید در  این لینک مشاهده نمایید .
  • دانشگاه علوم پزشکی مجازی به پروژه‌ها و طرح های توسعه ای آموزش مجازی گرنت اعطا می نماید. اساتید می توانند پروپوزال های خود را در محورهای مختلف اعلام شده در ارتباط با آموزش مجازی تا 30 مرداد ماه به مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاهارسال نمایند.جزئیات خبر را در این لینک مشاهده نمایید.    
  • دانشگاه علوم پزشکی مجازی در راستای تحقق رسالت خود برای تولید محتوای الکترونیکی و ارائه آن به تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور اقدام به فراخوان کشوری تولید محتوای الکترونیکی مطابق با ضوابط فنی و آموزشی نموده است. اساتید علاقه مند می توانند محتوای تولیدی خود را تا 30  مرداد ماه به مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه ارسال نمایند. جزئیات خبر را در این لینک مشاهده نمایید .              

منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.